top of page
PATTERN KRATKA_Obszar roboczy 1 kopia 14_edited.png

FAQ

  • Czy zwrot zamówienia jest możliwy?
    Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym stanie ze wszystkimi dołączonymi metkami. Nie przyjmujemy zwrotów produktów noszących ślady użytkowania. Aby zwrot został przyjęty, metka musi pozostać oryginalnie przypięta do produktu. W przypadku zamówień indywidualnych Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy!
  • Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
    Na zwrot zamówienia masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia.
  • Jak dokonać zwrotu?
    W terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia poinformuj nas o zamiarze odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu pod adresem hejka@klawezycie.pl. Do zwracanego produktu należy dołączyć formularz zwrotu. Może być napisany ręcznie lub można skorzystać z klawego formularzu zwrotu, który musi zawierać następujące informacje: adnotacja, że przesyłka to zwrot numer zamówienia nazwa zwracanego produktu dane kontaktowe i adres korespondencyjny Klienta Nie przyjmujemy zwrotów bez podanych powyżej informacji!
  • Kto pokrywa koszty nadania zwrotu?
    Koszty nadania zwrotu pokrywa Kupujący.
  • Na jaki adres odesłać zwracane produkty?
    Paczkę ze zwracanymi produktami należy wysłać na poniższy adres: Klawe Życie Wiktoria Świderska ul. Skrajna 6 05-091 Ząbki Nie odbieramy paczek przesłanych do punktów odbioru/automatów przesyłkowych - zwrot musi być dostarczony bezpośrednio na powyższy adres!
  • Czy możliwe jest odrzucenie zwrotu?
    Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (podstawa prawna: artykuł 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta). Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym stanie ze wszystkimi dołączonymi metkami. Nie przyjmujemy produktów noszących ślady użytkowania. Po otrzymaniu zwracanego produktu w terminie następnych 14 (czternastu) dni roboczych Sprzedający wyśle klientowi decyzję o odrzuceniu zwrotu. Decyzja ta będzie zawierała wyjaśnienie sytuacji, np. brak metki papierowej, ślady używania produktu lub brak dołączenia formularza zwrotu. Odrzucony zwrot należy odebrać od Sprzedającego na koszt własny.
  • Czy możliwa jest reklamacja klawego produktu?
    Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać Wam klawe produkty najwyższej jakości. Jeżeli w wyjątkowym przypadku produkt będzie wadliwy, prosimy o natychmiastowy kontakt pod adresem hejka@klawezycie.pl, podając w tytule numer zamówienia. Prosimy o załączenie w wiadomości formularza reklamacji (znjadziesz go tutaj) oraz zdjęć wady. Na podstawie podanych szczegółów nasz dział reklamacji niezwłocznie prześle odpowiedź w sprawie rozpatrzenia wad. W razie konieczności będziemy prosić o przesłanie paczki reklamacyjnej na poniższy adres: Klawe Życie Wiktoria Świderska ul. Skrajna 6 05-091 Ząbki Decyzję o rozpatrzeniu reklamacji wydamy do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady. Prześlemy ją mailowo. Odsyłając artykuły prosimy o dołączenie kartki z informacją tym, że artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Pomoże nam to usprawnić proces. Jeżeli model odesłanego przez Ciebie produktu jest wciąż dostępny, wymienimy go i niezwłocznie nadamy przesyłkę. W przypadku braku towaru w magazynie, zwrócimy środki na konto.
  • Czy możliwa jest wymiana klawego produktu?
    Niestety nie przewidujemy możliwości wymiany. Możesz zwrócić zamówienie i złożyć nowe zamówienie.
  • Kiedy i jak otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie?
    Zwrot płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru, nastąpi w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego zamówienia przez Klawe Życie przy użyciu tego samego rodzaju płatności, jakiego użył Kupujący.
  • Klawy produkty jest wyprzedany. Czy mogę zapisać się do listy oczekujących?
    Staramy się na bieżąco uzupełniać klawy magazyn. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest aktualnie wyprzedany. Możesz zapisać się do listy oczekującej. Gdy klawy produkt pojawi się z powrotem, otrzymasz powiadomienie na maila. Wystarczy, że wpiszesz swojego maila w dedykowanym polu na stronie produktu.
  • Na czym polega preorder?
    W klawym sklepie istnieje możliwość zamówienia wyprzedanego lub niedostępnego jeszcze w sprzedaży w systemie pre-order. Zamawiasz i opłacasz zamówienie, a my wysyłamy Twój klawy produkt jak tylko będzie gotowy! 🍒
  • Jak być na bieżąco z klawymi kolekcjami, nowymi produktami i promocjami
    Jeżeli chcesz być na bieżąco z restockami, klawymi nowościami i promocjami, obserwuj nasze social media! KLAWY INSTAGRAM 🍒
bottom of page